Sunday, September 21, 2014

Saying Goodbye to a Familiar Face

Finally sampai jugak hari tu.. Hari where my eldest nephew sambung belajar oversea.. dari pagi lagi rumah dah penuh dengan family members datang visit and wishing him well.. and also tebalkan poket die.. My sister pon macam ok je.. sebok melayan tetamu sambil final check on barang-barang yang nak bawak..Dah macam ada kenduri je kat rumah.. orang keluar masuk.. eheheh..

Kitorang bertolah from rumah ti KLIA petang dalam pukul 2 macamtu.. safely sampai airport.. sementara my nephew and abah plus his good friend (ohh.. lupa nak bagitau.. my father and his good friend accompanied my nephew untuk settle down there sambil both of them jalan-jalan makan angin) check-in.. kitorang yang lain lepak-lepak ambik gambar sambil minum kopi kat Old Town White Coffee..

Bila dah dekat time nak boarding, masa tu baru everything sinked-in.. masa my nephew salam.. eventhough we were not that close (macam anjing and kucing!) but he used to be so manja with me masa kecik.. sikit-sikit ada la rasa sedih jugak.. Masa sending-off and final wave kat imigration.. I saw my sister cried.. and tengok budak-budak kenit 3 orang ni waving and shout "bye-bye Yeop!! I love you Yeop!" serious suasana macam sedih giler!! menitik jugakla air mata.. kehkehkeh..

Tapi lepas tu terus lupa and happy-happy, boleh?!

on the way to KLIA
 
 
 
 
 
 
wefie

ok this part really sedih
"bye yeop! I love you"





No comments: