Sunday, August 10, 2014

Makan - Makan Raya

Tahun ni Dude & I buat Makan-Makan Raya kecil-kecilan.. this time memang kecik betol.. just close friends and officemates.. Everything is homecooked.. And we combined together with my nephew sebab this is his last Raya celebration before flying off to UK to further his studies.. So dia nak ajak la kawan-kawan.. Konon after the next 3 years punya raya celebrate perantauan style laa.. eheheheh..

Kitorang buat Bihun Soto, Spaghetti Bolognese, Lemang & Rendang and beberapa buah tempatan fresh from my Uncle's orchard..

Gambar memang la takda other than these 3 shot of me and my bestfriends..Ni pon tak cukup corumn.. Suppose ada 11 of us.. 

 

Tapi a little bit frustrated.. sebab most of our invitees tak datang.. Nasib baik my nephews' friends datang lebih.. so takda la banyak food lebih.. Just nice..





No comments: